غار تنهایی من....

فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى...

غار تنهایی من....

فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى...

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ

سلام, 

در ابتدا پناه میبرم به خدای بزرگ از بی ثباتی دنیا و بی قانونی بلاگفا و امیدوارم بتوانم نوشته های پیشینم را داشته باشم.

شاید چندی بعد یک خلاصه از انچه در یک ماه گذشته بر من گذشت و ننوشتم برایتان بگویم،

برای شروع فقط میخواهم بگویم که دیروز تولدم بود و 27 ساله شدم، تمام دیروزم را با خدیجه جانم بودم، 

یک پارک بزرگ کنار دریا هست پر از حیوانات دریایی و شهربازی و بازی دلفین ها و رقص نور و اتش و ولی چیزهای باحال دیگر...

به یمن رایگان بودن این پارک برای افرادی که روز تولدشان است، دیروز از صبح تا شب را با شهربازی و قایق سواری و عکس انداختن با کانگورو و کوالا و پاندا و ... گذراندیم، تنها کسانی که دیروز حضورا تولدم را تبریک گفتند کارمندان پارک و خدیجه جانم بودند.

یک جایی کارت شناسایی توی دستم بود که هرجا خواستند نشان بدهم که برایم رایگان باشد، بعد یکی از افراد توی پارک کارت را توی دستم دید و از ان طرف با صدای بلند تولدم را تبریک گفت چند بار و چه قدر خوشحال شدم...

هدیه تولد امسالم این بود که روزم را با خدیجه جانم به سر کردم، هدیه تولدم این بود که ابجی جانم دارد نتیجه تلاش هایش را می بیند و من پر میشوم از شادی، هدیه تولدم این بود که ازاده جانم خبر داده که پاس شده است, هدیه تولدم این بود که رز جانم کارش گرفته است, هدیه تولدم این بود که با خودم فکر کردم من و سارا و فریبا و الهه و نسرین و محی فعلا در اوضاع قابل قبولی به سر میبریم و اوضاع متعادل است. 


فعلا اینها باشد تا دوباره برگردم...

  • بانو ...

نظرات  (۴)

وبلاگ جدیدت مبارک.
تولدت هم خیلی مبارک الی جوون.
یک عالمه آرزوی خوشیختی، سلامتی و خوشحالی برات دارم.
انرژی مثبت داخل نوشتتت یه حس خیلی خوبی به من داد. ممنونم
پاسخ:
ممنونم عزیزم...
  • Hamid ‌‌‌‌
  • موفق باشی دوست عزیز
    زین پس دنبال خواهی شد
    تولدت هم مبارک بوده باشه
    با ارزوی موفقیت قلمت همیشه سبز
    پاسخ:
    تولدم؟!!!!!!
    بعد از قریب به یک سال!
  • Hamid ‌‌‌‌
  • بالاخره گذشته چه یه ثانیه چه...
    ارزوی خوشبختی و ارامش دارم واستون
    موفق و مؤید باشید در پناه حق
    پاسخ:
    ممنون.
  • پرینازم ...
  • پیش خودم قراربودیه نگاه کلی بندازم به اینجا 

    الان نزدیک یک ساعته غرق اینجاونوشته هاتون شدم

     

    تبریک میگم هم بخاطر وبلاگتون هم بخاطرشخصیتتون به خاطرهمه چیز

    پاسخ:
    همه کامنتاتون رو خوندم....نظر لطفتونه....ایشالله که وقتتون رو هدر نداده باشه نوشته هام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">